Veni Vidi Vici
A Maynard-család, apa, anya és három örökbefogadott gyermekük boldogan tengetik a milliárdosok gondtalan életét. Amon, a családfő imád vadászni. Állatok helyett azonban járókelőkre lövöldözik legszívesebben, mivel a család hatalmi státusza, valamint az elképesztő vagyon mentesíti őket a következmények alól. Egy oknyomozó újságíró azonban túl messzire merészkedik és Amon szorult helyzetbe kerül, így már nemcsak az éppen épülő gigantikus akkumulátorgyár okoz dilemmát az oligarcha számára.
Daniel Hoesl és Julia Niemann groteszk szatírája a törvények felett álló, saját hatalmukba belefeledkező milliárdosok világát mutatja be, néha komikus éllel, máskor maró gúnnyal és elemi megvetéssel. A Veni Vidi Vici jól illeszkedik az elmúlt évek osztályharcos filmjeinek (Élősködők, A platform, A vadászat, Új világrend, A szomorúság háromszöge) sorába. Az épülő akkumulátorgyár motívuma, az igazságszolgáltatásba való beavatkozás cinikus természetessége mellett a felső tízezer önfeledt arroganciája és pusztító gátlástalansága teszi még aktuálisabbá ezt az Ulrich Seidl produceri közreműködésével készült, gyilkos humorú, váratlan fordulatokkal teli filmet.
→ IMDb adatlap